* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
![]() |
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce2008-12-11 11:01:06Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie. |
![]() |
XII Łódzkie Targi Edukacyjne2008-12-10 11:44:18Łódzkie Targi Edukacyjne to najważniejsze wydarzenie promujące wszechstronną ofertę edukacyjną w regionie łódzkim. Na targach prezentowana jest oferta wyższych uczelni z całego kraju oraz zagranicy, szkół publicznych i niepublicznych, placówek zajęć pozaszkolnych oraz szkół językowych. |
![]() |
Raport ofert pracy2009-07-07 11:37:50Liczba ofert pracy opublikowanych w I kwartale 2009 na łamach stron internetowych nie zmieniła się w stosunku do ostatnich 3 miesięcy 2008 roku. Natomiast znacząco wzrosło zainteresowanie ogłoszeniami wśród kandydatów. |
![]() |
BEZPŁATNE udział w seminarium - Czy korporacyjne działy IT staną się wkrótce zbędne2009-07-20 16:50:24Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO* udziału w seminarium "Czy korporacyjne działy IT staną się wkrótce zbędne? CLOUD COMPUTING - NOWY MODEL BIZNESOWY" Warszawa, 29 lipca 2009 roku |
Szkolenia marketing WEBINAR ON-LINE Z TRENEREM, Świętokrzyskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.